counter create hit

مطالب مرتبط:

کاریکاتور/بن سلمان در حال دوشیدن مردم عربستان!

رئیس جمهوری آمریکا به صراحت گفته بود عربستان برای ما گاو شیرده است که هر بخواهیم از آن طلا و دلار می دوشیم و هر وقت شیرش تمام شود، آن را سر می بریم، بن سلمان هم از بیت المال مردم عربستان به ترامپ باج می دهد تا بر تخت پادشاهی جلوس کند. ...

پروانه ای که در آتش EB می سوزد +تصاویر

کودکان و مبتلایان به بیماری پروانه ای در شمع بیماری هولناکشان می سوزند و یکی از این بیماران زهره ۲۹ ساله است که با وجود دو فرزند، نداری و بیکاری همسر، اما تنها آرزویش زیارت حرم امام رضا (ع) است. ...

رونالدو به ستارگان دنیای فوتبال آموزش می دهد؛ دیبالا و نیمار شاگردان کریس /کارتون

درخشش فوق ستاره پرتغالی که زمینه ساز صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، سوژه کارتون شده است.

دوقلو هایی که در یک روز متولد و شهید شدند +عکس

در مطلب زیر مصاحبه خواهر شهیدان نصیری درباره نحوه شهادت برادران دوقلویش را می خوانید.

لحظه تغییر جدول لیگ یک (عکس)

لحظه تغییر جدول لیگ یک (عکس)

تیم فوتبال خونه به خونه در مقابل ملوان بندرانزلی اولین شکست خود را در زمان اسکوچیچ تجربه کرد.

واکنش مدیر پرسپولیس به خبر محروم شدنش

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دخل و تصرفی در هدایای داده شده به بازیکنان تیم ملی نداشته است.

وضعیت عجیب ورزشگاه غدیر اهواز (عکس)

وضعیت عجیب ورزشگاه غدیر اهواز (عکس)

باد و باران شدید در ورزشگاه غدیر باعث واژگونی نیمکت ها و تبلیغات دور زمین شده است.

عکس ؛ سد محکم تارتار مقابل پرسپولیس

عکس ؛ سد محکم تارتار مقابل پرسپولیس

عصر دیروز از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر ، تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس تهران بود . شاگردان برانکو که با کسب پیروزی مقابل پدیده در هفته بیست و هفتم ، چهارمین قهرمانی این تیم را تثبیت کرده بودند در بازی مقابل پارس هم با انگیزه ظا ...

فیلم | ابراز تاسف امیر قلعه نویی با انتشار ویدئویی با آهنگ «لب کارون»

امیر قلعه نویی با انتشار این ویدئو که گویا خودش ضبط کرده نسبت به وضعیت رودخانه کارون و استان خوزستان ابراز تاسف کرد.

واکنش ملی پوش پرسپولیس به مصدومیت ربیع خواه + عکس

علی علیپور در واکنش به مصدومیت محسن ربیع خواه پیامی را در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشت.

بازیگر زن ایرانی با ماشین لوکسش در خیابان های ایتالیا

لیلا بلوکات بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران؛ با انتشار یک عکس، صفحه شخصی خود را به روز کرد.

حمله وحشت آفرین موجودات ماورا لطبیعه به یک خانواده +عکس

فیلم سینمایی "مکان بی صدا" اثری ترسناک به کارگردانی "جاش کرازینسکی" اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را با تحسین اکثر منتقدین آغاز کرد.

Â"بازگشت وآرÂ" مسعود آرم و همه حدادی منتشر شد

«سایه وآر» مسعود شعاری و پژمان حدادی منتشر شد

گزارش سازمان ملل متحد در کنفرانس مطبوعاتی آشکار آلبوم "سایه-R", و غیره. عصر روز گذشته یکشنبه اول مارس با حضور مسعود آرم و حزن انگیز. مسعود در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد آلبوم "سایه و او گفت:" از اولین آلبوم من است که من کردم این نسخهها کار میکند کاملا سنتی و کلاسیک منتشر شده است. این یک نظم و انضباط در کنسرت با رای دادن. بخشی از زندگی ما همان موسیقی کلاسیک و سنتی است و البته هنوز هم ممکن است به کار تلفیقی نیز منتشر شد. این نوازنده ادامه داد: بخش هایی از این اثر در سال های گذشته ثبت شد و قطعات نیز در سال گذشته از ثبت نام. اثر بازسازی موسیقی دریافت کنید. آقای حدادی نیز پس از ماهی مطمئن شوید که برای تنظیم آن استقبال موسسه در قالب این آلبوم منتشر خواهد شد. اساسا یک کار دوباره مثل این. این آثار نیز از آهنگسازان این است که من بازسازی I. ظرفیت کاری بسیاری از آنها را من فکر می کنم آن را هنوز هم اجازه می دهد تا به خوبی هیچ, متن ترانه شهیدان غیر قابل تشخیص است. او همچنین گفت: از سوی دیگر گوش نیز معمولا, تغییر کرده است, و از این فضا فاصله است. اگر کمی re-بازی بازی های مشابه دقت ما در همان زمان نگه داشتن در ، ما می توانیم گور دسته جمعی از این زمان به آنها اضافه کنید. مخاطب خود را پیدا کنید. امروز که کار می کند وجود دارد در گوش همه ما است. من این کار وظیفه خرید نداشتم اما این کسب و کار است که یک بخشی از زندگی من است. بنابراین گفت: موسیقی یک شکل خاص از ارتباط است. بخشی از این ماجرا ، او شنیده بود این موسیقی ، یکنواخت و با آن زندگی می کنند. چیزی نیست که به زودی به فرم. یک مرد باید پیوستن به کسانی که کار می کنند در این وادی اجرا کند. اثری که الان می‌شنوید فُرم موسیقی دستگاهی است. این فرم اینگونه ایجاب می‌کرده که ساز کوبه‌ای جای بداهه‌نوازی نداشته است. این فرم موسیقی است که از پیشنیان رسیده و ما هم همان فُرم را اجرا کرده‌ایم. اما از نظر صوتی چیزی که می‌شنوید برای شما جدیدتر و بدیع‌تر است. چرا که اثر آثای شهنازی آثارش را بیشتر با تار اجرا می‌کرده است. در عین حال بیشتر اجراهایش به صورت تکنوازی بوده و ساز کوبه‌ای همراهش نبوده است. این نوازنده سه‌تار گفت: از نظر من موسیقی دستگاهی به دو تیپ تقسیم می‌شود، یکی مکتبی که فقط فرم موسیقی دستگاهی را می‌زده‌اند و مکتب دیگر که اعتقاد به بداهه نوازی بر اساس همان موسیقی دستگاهی داشته‌اند. ما در این آلبوم از مکتب اول پیروی کرده‌ایم و فرم اصیل موسیقی ایرانی را ارجا کرده‌ایم. در واقع این اجرا شیوه‌ی پژمان و شیوه‌ی مسعود در بستر گذشته بوده است. بداهه نوازی در حال فراموشی نیست و اکنون در حال پیش رفتن است. قرار نیست هر بداهه نوازی منتشر شود و در معرض عموم قرار گیرد. وی همچنین عنوان کرد: هیچ مرزی در موسیقی را قبول ندارم. اعتقادی به این مرزبندی‌ها و خط قرمزهایی که دور خودم و بقیه بکشم نیستم. اما اعتقاد دارم که نباید اصول را خدشه دار کرد. من نوازنده سه تارم و ممکن است که تجربه‌ای با این ساز بکنم که شیوه نوازندگی این ساز را مخدوش کنم. باید برای مخاطب شیوه را مشخص کرد. من مرزی را قائلم که باید کار هنری را جدی گرفت. مهم این است که آدم کاری که انجام می‌دهد را جدی بگیرد. ماندگاری اثر دست ما نیست و آن را تاریخ معین می‌کند.  مسعود شعاری گفت: هر آنچه در این آلبوم می‌شنوید، ساخته‌ی استادان گذشته است و تمام تکنوازی‌هایی که اجرا کرده‌ام به صورت بداهه است و برداشت من از گوشه‌های مختلف و ارتباط بین این گوشه‌هاست. در موسیقی دستگاهی دو ساختار مهم داریم. یکی قالب بندی مودالیته یا مایگی یک گوشه و یک دستگاه هست. برخی ها ساختار ملودیک را اعتقاد دارد. یعنی براساس ملودی پیشینیان اثر را بسط و گسترش می دهند. یعنی یک مکتبی می آید که خودش خالق ملودی می شود و یکی هم برداشتی از ملودیهای گذشته می کنند. بحث پریف و خاصی است. پژمان حدادی نیز در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: موسیقی ایرانی به اندازه کافی غنی هست و قدرت این را دارد که بتواند مخاطب را در هر زمانی که باشد، تحت تاثیر قرار دهد. موسیقی‌های کلاسیک در همه جای دنیا همیشه جایگاه خود را داشته اند و از بین نمی‌روند. آثار کلاسیک باید از جانب موزیسین‌ها معاصر مورد توجه قرار گیرند و با در کیفیت ضبط بهتر و نگاهی متفاوت‌تر ضبط شوند. این نوازنده سازهای کوبه‌ای در ادامه افزود: از زمان حسین تهرانی به بعد، بُرهه‌ای بود که تنبک‌نوازی خیلی تکنیکی و پیشرفته نبود. الان خیلی پیشرفته شده و تکنیک‌های زیادی وارد این ساز شده است. اما در بخش همنوازی این اتفاق نیفتاده است. ما نیاز داریم که نوازندگان تنبک بتوانند محتوای ملودی را درک کنند و با موسیقی دستگاهی آشنا باشند. آنقدر تکنیک‌ها در تنبک‌نوازی استفاده شده که بخش همنوازی ضعیف شده است و پیامی که ملودی دارد را از بین می‌رود. وی همچنین عنوان کرد: همان تکنیک‌هایی که در تکنوازی استفاده می‌کنند و همنوازی هم به کار می‌برند. همنوازی همواره معنی خاصی داشته و با الگوهای ریتمیک ساده‌تر برخورد می‌شده و ریتم در خدمت ملودی بوده است. نوازندگان تنبک بهتر است که بیشتر با موسیقی دستگاهی آشنا باشند. در این آلبوم من در نوازندگی تنبک تنها نقش همراهی کننده را داشته‌ام. تنبک می‌تواند هویت خود را حفظ کند اما در برخورد با آثار قدما بهتر است که نقش همراهی کننده را داشته باشد. در هنر مرز و محدوده‌ای نیست. قرار است اتفاق‌های زیادی در هنر رخ دهد. پژمان حدادی گفت: خیلی از تجربه‌هایی که الان دارد رخ می‌دهد هنوز معلوم نیست که می‌تواند به عنوانی یک شیوه جا بیافتد و برای خودش سبک شود یا نه. در قالب کارهای تجربی هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. من ترجیح می‌دهم که گاهی با موسیقی به طور مدرن برخورد کنم و گاهی هم دوست دارم با این ساز خیلی سنتی برخورد کنم. ساده نوازی با کارهای کلاسیک اصلا ساده نیست. نواختن ریتم رنگ بسیار دشوار است. جمله بندی و لحن خیلی مهم است که همراه با بافت ملودیک و به صورت هماهنگ حرکت کند. وی در ادامه افزود: آموزش برای من یکی از مهمترین انگیزه‌ها است. آمدم که بمانم. اما به خاطر اتفاق‌های خیلی خیلی خوبی که دراد رخ می‌دهد الان مردد شده‌ام. چیزی که می‌توانم به نسل بعد از خودم منتقل کنم، دستاوردی است که داشته‌ام و دوست دارم به نسل بعد منتقل شود. سال‌های بسیاری در خارج از ایران تدریس کرده ام اما هرگز دستاورد و نتیجه‌ای که می‌خواستم نداشته است. این کار تنها در ایران رخ می‌دهد. در فیگورهای ریتمیک هم ساختارها در لحظه رخ می‌دهد. گاهی حتی اساس یک کمپوزیسیونی شکل می‌گیرد و در بداهه‌نوازی‌های اساس یک کار جدید شکل می‌گیرد. این نوازنده تنبک عنوان کرد: این آلبوم مخاطب خاص دارد و چندان درآمد مالی برای ناشر ندارد اما نقطه تعریف در زمان فعالیتش همواره آثاری منتشر کرده که خیلی ارزشمند بوده‌اند.